Asiakaspalvelija:
Coffee housen asiakaspalvelija oli asiallisen näköinen, hänellä oli siistit työvaatteet, vähän meikkiä, hiukset kiinni ja hänen olemuksensa oli siisti ja helposti lähestyttävä. Hän oli ystävällinen ja hänen asenteensa oli iloinen ja pirteä. Hän oli läsnäoleva, ei käyttänyt puhelinta tai keskustellut muiden työntekijöiden kanssa ja antanut asiakkaan odottaa. Asiakaspalvelija oli ammattimainen, hän hallitsi työtekniikat, hygienia oli kunnossa, hän ei kiroillut, ollut töykeä tai epäystävällinen. Asiakaspalvelija kertoi asiantuntevasti tuotteista, kun jokin toinen asiakas häneltä kysyi leivän sisältöä.
Ympäristö:
Coffee housen sisustus on siisti, mukava ja värikäs. Leivokset ja muut ruuat on aseteltu esille houkuttelevasti ja palvelu on ystävällistä ja energistä. Siellä on mukava viettäää aikaa ja olla. Kahvilassa on siistiä ja puhdasta ja myös työntekijöiden hygienia on kunnossa ja myytävät ovat herkullisia. Coffee housen mainoksia näkee kaupungilla jonkin verran ja Goodmanissa, jossa kahvila sijaitsee on mainoskylttejä kahvilasta. Kahvila voisi mainostaa itseään enemmän. Jotkin sesongit, kuten joulu Coffee housessa otetaan huomioon, mutta melko vähän sisustuksessa on muutoksia. Paikan astiasto on yksinkertaista valkoista posliinia. Astiat sopivat paikan sisustukseen hyvin, koska yksinkertaiset astiat tasapainottavat muuten värikästä sisustusta. Astiat ovat aina olleet ehjiä ja puhtaita.
Yleisvaikutelma:
Yleisvaikutelma oli hyvä. Palvelukokemuksesta jäi hyvä mieli, asiakaspalvelijan kohteliaan ja enrgisen käytöksen ja kahvilan yleisen tunnelman vuoksi. Palvelussa en huomannut erityisemmin mitään huonoa, ainoa miinus kahvilassa on se, että kahvilan ruuat ovat hieman kalliita. Parannettavaa olisi sisustuksessa, se voisi muuttua sesonkien ja vastaavien mukaan, jotta paikassa olisi vaihtelua. Jos olisin asiakaspalvelijan asemassa olisin toiminut samalla tavalla kuin hän toimi, koska palvelu oli erinomaista.
Hyviä huomioita ja parannusehdotuksia.
VastaaPoista